[email protected]


Logo
Bli medlem
Varsel

Igjen tid for å være arrangør av kamper

Forfatter: Tyge Carlsen

08. oktober 2025

News article image

🏐 KJØREPLAN – HJEMMEARRANGEMENT HÅNDBALL

Sesong: 2025–2026 Arrangør: IK Gimletroll

Det er igjen tid for at vi som klubb må arrangere hjemmekamper, og her er det mulighet for de som ønsker å ha kiosk i hallene. Er det flere kamper i hallen anbefaler vi det, inntektene går til eget lag.

Det meste av informasjon finner du her.https://www.gimletroll.no/mal_for_h%C3%A5ndballarrangement

📅 1. Før kampdagen

Ansvar: Lagleder / foreldrekontakt

  • Sjekk kamptid og hall i MinHåndball.
  • Avklar kioskdrift dersom flere kamper etter hverandre (inntekt går til laget).
  • Bestill eventuelt nøkler hos Idrettsetaten (Idda ishall): – Henting: Fredag kl. 08–15 – Levering: Mandag samme uke
  • Hallene vi bruker: • Havlimyrhallen • Gimlehallen • Odderneshallen

🔑 2. Henting og nøkkelrutiner

Hvor: Idrettsetaten, Idda Arena Hvem: En person pr. lag får nøkkel (noter navn og mobilnummer). Levering: Samme person leverer tilbake etter arrangementet. NB: Tap av nøkkel medfører erstatningsansvar.

🍰 3. Kioskdrift

Anbefales dersom flere kamper etter hverandre.

  • Alt utstyr finnes på kjøkkenet i Havlimyrhallen.
  • Dersom arrangement i annen hall: → Hent kioskutsyr på klubbhuset (Presteheia klubbhus).
  • Typisk salg: Kaffe, kaker, saft, vafler.
  • All inntekt går direkte til laget.
  • Vipps plakater finnes på hjemmesiden
  • Terminal til betaling kan lånes på klubbhuset

Kioskansvarlig sørger for: ✅ Rydding etter bruk ✅ Søppel tas med 

✅ Regnskap for salget noteres (valgfritt, men anbefales)

🧹 4. Etter arrangementet

  • Sjekk at garderober, tribune og kiosk er ryddet.
  • Eventuelle skader eller mangler meldes til: 👉 [email protected]
  • Lever nøkler tilbake til Idrettsetaten (mandag formiddag).

💡 Tips til lagene

  • Del oppgaver i team: Kampvert / sekretariat Kiosk Rydding
  • Ha alltid en voksen kontaktperson tilstede gjennom hele arrangementet.
  • Ta bilder til sosiale medier – vis fram aktiviteten i klubben! 📸